Brąz jak z Turcji

Pech zdarza się podwójnie – nie dość że praktycznie przez cały urlop w Portugalii było pochmurno, to na dokładkę moja skóra nie jest tak opalona jak tego chciałam.

Nie mogę pozwolić sobie na to, by znajome z kancelarii ze mnie kpiły – zanim wrócę po urlopie muszę poprawić swoją opaleniznę już na terenie kraju.

Poszperałam nieco w sieci i znalazłam sposób na mój kłopot – błyskawiczne i niegroźnie dla zdrowia opalanie natryskowe, które zaaplikuję sobie przed pójściem do pracy.

SunFx – polecam tę stronę internetową jako źródło praktycznych wiadomości o opalaniu natryskowym.

Skomentuj

